
Kada primetite kvar u vašoj zgradi, potrebno je samo da ga prijavite putem poziva na dežurni broj ili putem mobilne aplikacije.
Naši upravnici će u roku od 48h rešiti probleme koje prijavite. Ovde nema filozofije, možete se uvek osloniti na naše upravnike da će ispoštovati ovaj rok.

Prijavite kvar u zgradi,
Pratite napredak u rešavanju problema,
Proverite stanje vašeg računa i generišete uplatnicu
Pregledate sve potpisane ugovore
Pregledate sve primljene fakture
Pregledate sva dokumenta i zapisnike
Online glasate za pitanja relevantna za vašu zgradu
Proverite stanje računa stambene zajednice

Naši profesionalni upravnici obilaze zgradu minimum 3 puta nedeljno.
Redovno proveravaju rad angažovanih kolega koje se brinu o higijeni u ulazu i brinu se da ulaz bude dostojan visokoj ceni kvadrata u Beogradu.

Mi brinemo o vašoj zgradi konstantno, a ne samo kada se pojavi problem.
Zbog toga pravimo godišnji plan rada koji će vam omogućiti da znate šta i kada da očekujete od nas, kao i da transparentno pratite naš kontinuitet rada.

Naši stanari uvek znaju šta i koliko plaćaju. Transparentnost je naša politika i nema skrivenih troškova, niti bačenih para.
Svakog meseca ćete na osnovu računa znati na koje se tačno stavke troši vaš novac i koliko svaka od njih iznosi.
Možete plaćati putem Infostana ili direktno, putem uplatnice stambene zajednice. Na računu ćete videti jasan pregled troškova i uplata.

Ne rešavamo samo trenutne probleme, već mislimo i na budućnost i delujemo preventivno.
Sređujemo ulaz i zelene površine, održavamo infrastrukturu zgrade, što znači da brinemo o krovu, liftovima, fasadi i pre nego se nešto pokvari.
Možete biti sigurni da stavka pod nazivom “investiciono održavanje” na vašem računu obezbeđuje dugoročnu korist vašoj zgradi.